رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, :: 3:19 :: نويسنده : علي شجاعي
 
پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:رئال :دي ماريا فروشي نيست , :: 3:15 :: نويسنده : علي شجاعي
 
دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:فرگوسن:اين بدترين نتيجه تاريخ زندگي‌ام بود , :: 12:44 :: نويسنده : علي شجاعي

 

فرگوسن:اين بدترين نتيجه تاريخ زندگي‌ام بود 
 

سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد از شکست تحقيرآميز مقابل منچسترسيتي به عنوان بدترين روز خودش و تيمش ياد کرد.


 

 تیم فوتبال منچستریونایتد عصر یکشنبه در شهرآورد منچستر با نتیجه سنگین 6 بر یک در اولدترافورد به منچسترسیتی باخت.
 
 سرآلکس فرگوسن در پایان بازی اظهار داشت: این بدترین روزی بود که ما تا به حال تجربه کرده بودیم. این بدترین نتیجه تاریخ زندگی ام بود. حتی به عنوان یک بازیکن هم به یاد نمی آورم با نتیجه 6 بر یک باخته باشم.
 

 وی افزود: نمی توانم تابلوی نتایج را باور کنم.  گل نخست به ما لطمه زد اما می توانستیم نتیجه را برگردانیم. فکر می کنم بازیکنان باتجربه ای چون ریو فردیناند و پاتریس اورا این موضوع را دریافتند. اما تیم ما فقط حمله کرد و برای همین خیلی باز بودیم.
 
 سرمربی منچستریونایتد اظهار داشت:  این نتیجه ای است که باید نسبت به آن واکنش نشان دهیم. امروز در رختکن تیم ما شرمندگی حرف اول را می زد. همه بازیکنان ناراحت بودند که این موضوع باعث خواهد شد شاهد تغییراتی باشیم.

 

 

5 بازي و 11 گل در ليگ برتر

روني؛ ستاره‌اي كه در هر بازي بوي گل مي‌دهد 
 

مدعي عنوان آقاي گل ليگ برتر در فصل 2012-2011 ليگ باشگاهي انگليس به بازيکني تبديل شده که در هر ديدار گل به ثمر رسانده است. 


 

   وین رونی در شرایطی که تنها 5 هفته از شروع فصل جدید لیگ باشگاهی کشورش سپری شده، موفق شده 11 گل به ثمر برساند و لقب بهترین گلزن را تصاحب کند.
 
این ستاره 26 ساله در اولین هفته که تیمش 2 بر یک برنده بازی خارج از خانه با وست‌برومویچ‌آلبیون شد، زننده گل اول سرخ پوشان بود.

در هفته دوم که یونایتدی‌ها 3 بر صفر در خانه بر تاتنهام غلبه کردند، نیز گل سوم را زد. سپس در هفته سوم و در پیروزی باورنکردنی 8 بر 2 مقابل آرسنال با زدن سه گل هت‌تریک کرد. 
این بازیکن در هفته چهارم و در برد 5 بر صفر خارج از خانه مقابل بولتون یکبار دیگر هت‌تریک کرد و سه گل زد و در مصاف روز یکشنبه با چلسی که با پیروزی 3 بر یک به پایان رسید، نیز گل سوم شیاطین سرخ را وارددروازه آبی‌پوشان کرد. 
او البته می‌توانست در دقیقه 56 با زدن پنالتی شمار گل‌های زده‌اش را به 10 افزایش دهد، ولی این ضربه را با بی‌دقتی به خارج فرستاد.
 
در رده‌بندی بهترین گلزنان لیگ برتر پس از او سرخیو آخرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی با کمی فاصله و به ثمر رساندن 8 گل در رتبه دوم جای دارد.
همین‌طور ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی منچسترسیتی نیز با 6 گل زده در پله  سوم جای گرفته است.

 
پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:اخبار,فوتبال,ليگ قهرمانان اروپا,منچستر,بنفيكا, :: 10:46 :: نويسنده : علي شجاعي

 

فرگوسن: تساوي عادلانه بود 
 

مربي اسکاتلندي يونايتد در صحبتهايي اعلام کرد که اشلي يانگ هم به ترکيب تيمش بازخواهد گشت.


 

 سرالکس فرگوسن مربی باتجربه منچستریونایتد در صحبتهایی اعلام کرد که بعد از نیمکت نشینی داوید دخه آ در دیدار 4شنبه شب تیمش مقابل بنفیکا،این دروازه بان اسپانیایی برای دیدار یکشنبه شب یونایتد مقابل چلسی در لیگ برتر به دروازه شیاطین سرخ بازخواهد گشت 

 فرگوسن برای دیدار 4شنبه شب تیمش در لیسبون 8 تغییر را در تیمش اعمال کرده بود و آندرس لیندگارد اولین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کرد و در دروازه یونایتد نمایش قابل قبلی داشت.
 این دیدار با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید و در پایان مسابقه فرگوسن در صحبتهایی به آی تی وی اسپورت گفت:« داوید دخه آ یکشنبه بازی می کند. قبل از شروع بازی این مشخص بود و من هم این تغییر را در تیمم دادم. درک نمی کنم که شما چرا چنین سوالاتی می پرسید و فقط به این نکات ریز احمقانه توجه می کنید.در هر صورت ما دو دروازه بان فوق العاده داریم.» 

 فرگوسن در ادامه به این نکته اشاره کرد که اشلی یانگ که دراین دیدار غایب بود هم به ترکیب تیمش بازخواهد گشت:« اشلی یانگ؟تصمیم گرفتم تا یکشنبه شب به او استراحت بدهم. او دو بازی با تیم ملی انگلیس داشته و شنبه هم مقابل بولتون قرار گرفته بود و حس کردم که او به اندکی استراحت نیاز دارد. او بازیکن جدید تیم ماست و به استراحت نیاز داشت. یانگ برای دیدار یکشنبه شب آماده خواهد بود.» 

 مربی یونایتد درمورد بازی 4شنبه شب تیمش گفت:« درابتدا 0-1 عقب افتادیم ولی در زمان خوبی به جریان بازی بازگشتیم.فکر می کنم در نیم ساعت اول نیمه دوم واقعا خوب بودیم و شاید حتی می توانستیم در آن زمان کار را تمام کنیم. لیندگارد، دروازه بان تیم ما مهار های خیلی خوبی داشت ولی به نظرم این تساوی عادلانه بود.» 

 فرگی ادامه داد:« ما در نیمه دوم کنترل بازی را در دست داشتیم و خوب بازی کردیم و چند فرصت هم داشتیم. رایان گیگز بدشانس بود ولی در کل عملکرد خوبی را از یونایتد دیدیم.» 

 

 

فهرست ده گلزن برتر حال حاضر ليگ اروپايي 
 

مهاجم ملي پوش تيم فوتبال منچستريونايتد با زدن 3 گل به تيم بولتون در صدر بهترين گلزنان قاره اروپا قرار دارد.


 

    به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، وین رونی گلزن 26 ساله شیاطین سرخ در هفته اخیر لیگ برتر (هفته چهارم) درخشش خیره کننده ای داشت، او در پیروزی 5 بر صفر مقابل بولتون هت تریک کرد و به این ترتیب شمار گل‌های خود را به عدد 8 رساند و در صدر بهترین گلزنان قاره سبز در اوایل فصل جاری قرار گرفت.

در این فهرست ماریو گومس، گلزن تیم ملی آلمان و عضو بایرن مونیخ که در بازی مقابل فرایبورگ به تنهایی 4 گل زد، رقابت شانه‌ به شانه‌ای با گلزن انگلیسی آغاز کرده است؛ وی اکنون با 8 گل زده در بالای جدول قرار دارد و تنها به خاطر یک بازی بیشتر نسبت به رونی در رده دوم جای گرفته است.

همچنین دیریس مرتنس گلزن تیم آیندهوون هلند در 4 بازی از لیگ کشور لاله‌های نارنجی 7 گل زده، تا خود را به رده سوم فهرست ده گلزن برتر حال حاضر لیگ اروپایی برساند.

*این فهرست به شرح زیر است:
1- وین رونی، منچستریونایتد، 26 ساله، 8 گل زده در 4 بازی
2- ماریو گومس، بایرن‌مونیخ آلمان، 25 ساله، 8 گل زده در 5 بازی
3-دیریس میرتنس، آیندهوون هلند، 24 ساله، 7 گل زده در 4 بازی
4-ادین ژکو، منچسترسیتی انگلیس، 25 ساله، 6 گل زده در 3 بازی
5-سرخیو آخرو، منچسترسیتی انگلیس، 23 ساله، 6 گل زده در 4 بازی
6-آلن ترائوره، اوسر فرانسه، 22 ساله، 5 گل زده در 5 بازی
7- ژرمی پرپه، رئس مون بلژیک، 26 ساله، 5 گل زده در 5 بازی
8-رودی، سرکل بروژ بلژیک، 22 ساله، ‌5 گل زده در 5 بازی
9-کریستیانو رونالدو، رئال مادرید، 26 ساله ، 4 گل زده در 2 بازی
10-روبرتو سولدادو، والنسیا اسپانیا، 4 گل زده در 2 بازی

 

 

ليگ قهرمانان اروپا

رئال‌،منچستر و بايرن در انديشه کسب سه امتياز 
 

در آخرين شب از دور اول مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا سه تيم رئال‌مادريد، منچستريونايتد و بايرن‌مونيخ در خارج از خانه به ميدان ميروند.


 

     فردا شب (چهارشنبه) با انجام هشت دیدار دور نخست در حالی به پایان خواهد رسید که سه تیم نامبرده به عنوان رقبای جدی و تهدید‌کننده برای قهرمانی این مسابقات، اقدام به کسب اولین بخش از امتیازات خواهند کرد.
 
کهکشانی‌های مادریدی در کرواسی در ضیافت میهمانی دیناموزاگرب شرکت خواهند کرد.
 
شاگردان مورینیو و بازیکنانی همانند کریستیانو رونالدو، مسعود اوزیل، ایکه کاسیاس‌ و ... امید به کسب پیروزی پرگل دارند تا نشان دهند مصمم به کسب فتح این جام در فصل جاری هستند.
 
در دیداری دیگر منچستریونایتد معروف به شیاطین سرخ، فینالیست دوره قبل در پرتغال، میهمان بنفیکا خواهد بود. سرآلکس فرگوسن، مربی این تیم که امسال را با گروهی جوان با استعداد، طوفانی شروع کرده، امید فراوانی به کسب نتیجه‌ای دلچسب در مرکز کشور جنوب قاره دارد.
 
بایرن مونیخ، تیم باوارایی‌ آلمان‌ها نیز خارج از خانه و در دیدار با ویارئال اسپانیا حضور می‌یابد. مردان یوپ هاینکس که در پنج هفته اخیر بوندس‌لیگا هفته به هفته اوج گرفته و برد‌‌های قابل تاملی کسب کردند، می‌خواهند از اسپانیا سه امتیاز ارزشمند به  هدیه سفر برای علاقمندان خویش به ارمغان آورند.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:
 
گروه اول:
ویارئال اسپانیا – بایرن‌مونیخ آلمان
منچسترسیتی انگلیس- ناپل ایتالیا
 
گروه دوم:
لیل فرانسه- زسکا روسیه 
اینترمیلان ایتالیا- ترابوزان ترکیه
 
گروه سوم:
بنفیکا پرتغال – منچستریونایتد انگلیس
بازل سوئیس – اوتل گالاتی رومانی
 
گروه چهارم:
دیناموزاگرب کرواسی- رئال‌مادرید اسپانیا
آژاکس هلند – المپیک لیون

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد